CO OZNACZA WSPÓŁPRACA ZE MNĄ?

INDYWIDUALNOŚĆ

Indywidualnie dobrany program treningowy pod Twoje upodobania. Każdy z nas lubi coś innego i ma określone różne cele. Moim zadaniem jest sprawić byś osiągnął to czego pragniesz, w sposób który przyniesie Ci ogrom przyjemności!

BEZPIECZEŃSTWO

Bezpieczne i zdrowe osiągnięcie celów, niezależnie czy jest to redukcja tkanki tłuszczowej, wyrzeźbienie sylwetki, poprawa sprawności czy pozbycie się bólu.

WSPARCIE

Pełne zaangażowanie i wsparcie w procesie zmiany. Na drodze do przemiany nie raz spotkają Cię chwile zwątpienia i demotywacji, nie martw się to normalny stan. Ja jestem po to, by wesprzeć Cię w tym momencie.

KONTROLA

Stałe monitorowanie Twoich osiągnięć i natychmiastowe reagowanie na wszelkie niepokojące sygnały organizmu.

TRENING PERSONALNY - ŁÓDŹ

Trening osobisty jest przede wszystkim bezpieczny i efektywny. Trener personalny dzięki zdobytej wiedzy i doświadczeniu pomoże Ci osiągnąć założony cel i przeprowadzi trening dostosowany do Twoich możliwości oraz potrzeb. Zajęcia indywidualne z wykwalifikowanym trenerem są dużo bardziej skuteczne od zajęć grupowych. Trener całą swoją uwagę może skupić właśnie na Tobie. Jest wtedy w stanie kontrolować poprawność wykonywanych przez Ciebie ćwiczeń i korygować błędy. Wspiera, motywuje i stale monitoruje Twoje działania. Regularny kontakt z trenerem pomaga również w ocenie Twoich postępów, a motywacja nie znika po złapaniu pierwszych „zakwasów”.

Trening personalny jest dla Ciebie jeśli:

  • chcesz schudnąć lub nabrać masy mięśniowej
  • dokuczają Ci dolegliwości bólowe
  • chcesz wrócić do sprawności po kontuzjach, zabiegach, operacjach
  • jesteś sportowcem i chcesz zminimalizować ryzyko wystąpienia urazu lub zbudować życiową formę
  • jesteś zapracowany/-a i potrzebujesz maksymalnie efektywnych działań treningowych
  • potrzebujesz dodatkowej opcji ruchu i aktywności fizycznej

TRENER PERSONALNY - ŁÓDŹ

Przeprowadzę trening personalny w Łodzi lub w najbliższych okolicach we wskazanym przez Ciebie miejscu. Twój dom, okoliczny park, moje kameralne studio treningowe - wybór miejsca należy do Ciebie. Dostosuję się do Twoich upodobań i możliwości. Termin oraz godzinę treningu również uzgodnimy, by nie kolidował z Twoją pracą i obowiązkami. Podczas treningu będziesz sukcesywnie, w całkowicie bezpieczny sposób poprawiać swoje zdrowie i ciało, a na dodatek zyskasz na sprawności. Sprawne i zdrowe ciało stanowi lepszą jakość życia.

Jestem elastyczna i otwarta na potrzeby swoich podopiecznych, więc jeśli masz pytania, to napisz do mnie. Śmiało! Odpowiem na wszelkie pytania i rozwieję Twoje wątpliwości. Skontaktuj się ze mną i zacznij swoją zmianę właśnie teraz!

TRENING DOPASOWANY DO CIEBIE

TRENING DLA MAM

Jesteś mamą? Wiesz, więc zapewne jak trudno jest przy całodobowej opiece nad dzieckiem wygospodarować odrobinę czasu dla siebie. Chcesz zadbać o swoje ciało, a przy tym o swoje samopoczucie i komfort psychiczny. Nie masz jednak możliwości, by wyjść na siłownię, do klubu fitness czy na basen. Jest jednak sposób na pozostanie aktywną i zdrową mamą. Wychodzę tym trudnościom naprzeciw i proponuję Ci trening personalny dla mam. Trening stworzony specjalnie pod wymagania kobiet z małymi, ale i już większymi dziećmi.

TRENING DLA SENIORÓW

Człowiek w każdym wieku potrzebuje aktywności fizycznej. Jakakolwiek forma ruchu jest lepsza od spędzenia kolejnych godzin przed telewizorem. Tym bardziej, jeśli jesteś po 60-tym roku życia i coraz częściej dokuczają Ci różne dolegliwości bólowe. Ruch to zdrowie, a aktywność fizyczna niesie za sobą wiele pozytywów. Nie bój się swojego wieku. Wiek to tylko liczba, a sport i wszelka aktywność fizyczna jest wskazana bez względu na wiek.

TRENING W PARACH

Postanawiasz zacząć ćwiczyć, bo chcesz schudnąć, nabrać mięśni, a może poprawić swoją kondycję i sprawność. Kupujesz karnet na siłownię z zamiarem chodzenia na treningi kilka razy w tygodniu. Na początku wszystko idzie zgodnie z planem, ale z czasem Twoja motywacja siada i nie masz ochoty na trening. Tak bywa z postanowieniami i mobilizacją do treningów. Często ich nie realizujemy, a motywacja szybko się ulatnia. Dobrym rozwiązaniem tego problemu jest trening w parach.

TRENING DLA DOROSŁYCH

Jako dorosły człowiek, pewnie zdarza Ci się doświadczać braku czasu. Praca, opieka nad dziećmi, obowiązki domowe - wszystko to jest czasochłonne i praca nad sobą schodzi na dalszy plan. Wcale nie musi tak być. Dla osób zapracowanych, które nie mają możliwości zrobić treningu na siłowni czy pójść na basen, z pomocą przychodzi indywidualny trening personalny. Nie musisz się nawet ruszać z domu, jak nie masz takiej możliwości lub ochoty. Jeśli mieszkasz w Łodzi oraz najbliższych okolicach Łodzi, to z przyjemnością pomogę Ci zadbać o swoją formę.

TRENING DLA DZIECI I MŁODZIEŻY

W obecnych czasach, dzieci bardzo często nie mają odpowiedniej ilości ruchu. Spędzają wiele godzin grając w gry komputerowe lub oglądając telewizję. Swoją energię spożytkują siedząc w domu. Nawet zajęcia z wychowania fizycznego w szkołach, nie są należycie przeprowadzane. Zazwyczaj lekcje WF-u są po prostu nudne i nie angażują dzieciaków, tak jak powinny.

TRENING NASTAWIONY NA TWÓJ CEL

TRENING MEDYCZNY

Powrót do ćwiczeń po długiej przerwie spowodowanej kontuzją może być bardzo trudny. Masz motywację, chcesz odzyskać sprawność i siłę po operacji lub zabiegu, ale nie masz pomysłu jak to zrobić. Być może od jakiegoś czasu dręczą Cię bóle mięśniowe lub nie potrafisz do końca określić, co tak naprawdę Ci dolega, tu przychodzi Twoja deska ratunku w postaci treningu medycznego. Pomiędzy wizytą u fizjoterapeuty a zabiegiem czy operacją, której już się obawiasz (sprawdzimy, czy jest tak źle, jak myślisz!) jest też właśnie taki rodzaj treningu. Ma na celu dokładne zdiagnozowanie źródła problemu i wprowadzenie jak najefektywniejszego programu naprawczego.

TRENING FUNKCJONALNY

Trening funkcjonalny to rodzaj treningu, mający na celu wzmocnić mięśnie i poprawić zdrowie oraz jakość życia, bez specjalnego rozrostu mięśni. To idealna opcja dla kobiet, które chcą wzmocnić całe swoje ciało, ale również osób rozpoczynających swoją przygodę ze sportem, osób pracujących w pozycji siedzącej czy zawodników w okresie roztrenowania. Jak sama nazwa wskazuje, trening ten ma pomóc w codziennym funkcjonowaniu. Polega na naśladowaniu ruchów, które wykonujemy każdego dnia np. wstawanie z łóżka, wchodzenie po schodach czy siadanie na krześle. Wszystkie te ruchy są wielokrotnie powtarzane ze zwiększoną intensywnością.

TRENING NA REDUKCJĘ LUB MASĘ

Najczęstszą motywacją ludzi szukających trenera i chcących zacząć ćwiczyć jest: odchudzanie, bądź zbudowanie tak zwanej masy mięśniowej. Oczywiście, jestem trenerem i jak najbardziej pomogę Ci to osiągnąć, jednak nawiązując współpracę ze mną, musisz wiedzieć o tym, że dla mnie ważniejsza jest sprawność idąca z poprawą sylwetki. Jeśli Twoim celem jest stworzenie przesadnej muskulatury, która upośledzi Twój aparat ruchu, bądź chcesz schudnąć w tydzień 5 kilogramów, to niestety nie jestem osobą, której szukasz. Z sukcesami pracuję z osobami pragnącymi poprawić swoją sylwetkę, jednak robię to w sposób zdrowy dla Twojego ciała. Nie ucierpi na tym Twoja sprawność czy zdrowie Twojego organizmu. Jeśli nie tego potrzebujesz, to z pewnością znajdziesz wielu specjalistów od takich efektów na rynku trenerskim. Moim mottem w pracy jest osiąganie RÓWNOWAGI, czyli zdrowego wyważenia w wyglądzie, sprawności i zdrowiu.

TRENING MOTORYCZNY

Trening motoryczny to rodzaj treningu przeznaczony dla zawodników chcących poprawić swoje zdolności motoryczne niezależnie od uprawianej dyscypliny sportu. Przeznaczony jest zarówno dla profesjonalistów, jak i sportowców amatorów.

Zalety treningu motorycznego:

  • poprawa wytrzymałości
  • poprawa siły i mocy
  • poprawa szybkości i czasu reakcji
  • poprawa ogólnej sprawności fizycznej
  • prewencja urazów

TRENING OCR

Biegi przeszkodowe spośród innych biegów wyróżniają: naturalnie występujące na trasie przeszkody oraz przeszkody sztucznie utworzone przez organizatora wydarzenia. To połączenie dobrej zabawy i adrenaliny skutkuje wzrostem popularności tej aktywności fizycznej w Polsce. Coraz więcej osób bierze udział w takich zawodach. Jedni czerpią frajdę z samego biegu i pokonywania własnych słabości, inni natomiast startują, by konkurować z resztą zawodników i zakończyć bieg z jak najlepszym czasem lub ustanawiać nowe rekordy.

Nazywam się Gosia Kowalczyk i jestem trenerem personalnym. Moim celem jest poprawa zdrowia i kondycji Twojego ciała, jak i umysłu. Organizm człowieka ma naturalne zdolności samonaprawcze. Trzeba tylko zdiagnozować jego najsłabsze punkty i dać mu odpowiednie bodźce do działania. Pomogę Ci je znaleźć i przygotuję treningi, po których będziesz czuł się coraz lepiej. Poprawisz swoją sylwetkę, pozbędziesz się bólu czy wzmocnisz swoje ciało, a zarazem wzrośnie Twoja pewność siebie i zyskasz więcej energii.

Od 10 lat interesuję się wnikliwie aktywnością fizyczną. Ukończyłam studia na kierunku Wychowanie Fizyczne i zostałam certyfikowanym trenerem personalnym, instruktorem worka bułgarskiego oraz instruktorem siłowni. Świadczę usługi na terenie Łodzi i w najbliższych okolicach. Stale dokształcam się z zakresu funkcjonowania organizmu człowieka i wpływu umysłu na ciało, aby moje treningi przynosiły jak najlepsze efekty. Plan treningowy przygotowuję w oparciu o moją wiedzę i Twoje możliwości. Trening personalny ze mną jest całkowicie bezpieczny i dopasowany do Twoich potrzeb.

+48 694 451 877
gosiakowalczyk@ucrtrening.pl